Projekt
OPUS biztosítási core rendszer fejlesztése
Ügyfél
Allianz Hungária Zrt.
A projekt rövid leírása
A projekt keretein belül a life és a non-life üzletágak termékfejlesztési igényeinek implementálását végeztük az OPUS biztosítási core rendszer és a kapcsolódó AOK és ALOÉ Plusz rendszerekbe, különös tekintettel az életbiztosítási területeken. A fejlesztések lefedik a szerződés teljes életciklusát: ajánlati munkafolyamatok, kockázatelbírálás, szerződéskezelési tranzakciók, pénzügyi tranzakciók, kárrendezési folyamatok, rendszertámogatás és üzemeltetés támogatás.
Az elmúlt 5 év kiemelt stratégiai fontosságú projektjei:
- 2017: digitalizált aláírással ellátott életbiztosítási ajánlatok és szerződés tranzakciók kezelése
- 2018: GDPR és IDD megfelelés projektek, Allianz Otthonom lakásbiztosítási termék bevezetése
- 2019: nemzetközi gépjárműves folyamatok papírmentesítése, GIS Tool bevezetése, gépjármű javítói rendszer 7/24 órás működési módra való átállítása
- 2020: unit linked termékekhez kötött élet és nyugdíjbiztosítások járadékszolgáltatás fejlesztése
- 2021: digitális kárrendezés stratégiai projekt keretében az online kárbejelentés és az online kárstátusz követő rendszer bevezetése, MFO, fogyasztóbarát otthonbiztosítás MNB által elismert termék bevezetése
Társadalmi hasznosság
A fejlesztések lefedik a biztosítási szerződés teljes életciklusát, azaz ajánlati munkafolyamatokat, kockázat elbírálást, szerződéskezelési tranzakciókat, pénzügyi tranzakciókat, kárrendezési folyamatokat, rendszertámogatást és üzemeltetés támogatást, biztosítják az Allianz Hungária Zrt. Ügyfeleinek, hogy a lehető leggyorsabban tudjanak biztosítást kötni illetve kárrendezést lebonyolítani.