Allianz Hungária Zrt. OPUS biztosítási core rendszer fejlesztése

Allianz Hungária Zrt. OPUS biztosítási core rendszer fejlesztése

Projekt

OPUS biztosítási core rendszer fejlesztése

 

Ügyfél

Allianz Hungária Zrt.

 

A projekt rövid leírása

A projekt keretein belül a life és a non-life üzletágak termékfejlesztési igényeinek implementálását végeztük az OPUS biztosítási core rendszer és a kapcsolódó AOK és ALOÉ Plusz rendszerekbe, különös tekintettel az életbiztosítási területeken. A fejlesztések lefedik a szerződés teljes életciklusát: ajánlati munkafolyamatok, kockázatelbírálás, szerződéskezelési tranzakciók, pénzügyi tranzakciók, kárrendezési folyamatok, rendszertámogatás és üzemeltetés támogatás.

Az elmúlt 5 év kiemelt stratégiai fontosságú projektjei:

  • 2017: digitalizált aláírással ellátott életbiztosítási ajánlatok és szerződés tranzakciók kezelése
  • 2018: GDPR és IDD megfelelés projektek, Allianz Otthonom lakásbiztosítási termék bevezetése
  • 2019: nemzetközi gépjárműves folyamatok papírmentesítése, GIS Tool bevezetése, gépjármű javítói rendszer 7/24 órás működési módra való átállítása
  • 2020: unit linked termékekhez kötött élet és nyugdíjbiztosítások járadékszolgáltatás fejlesztése
  • 2021: digitális kárrendezés stratégiai projekt keretében az online kárbejelentés és az online kárstátusz követő rendszer bevezetése, MFO, fogyasztóbarát otthonbiztosítás MNB által elismert termék bevezetése

Társadalmi hasznosság

A fejlesztések lefedik a biztosítási szerződés teljes életciklusát, azaz ajánlati munkafolyamatokat, kockázat elbírálást, szerződéskezelési tranzakciókat, pénzügyi tranzakciókat, kárrendezési folyamatokat, rendszertámogatást és üzemeltetés támogatást, biztosítják az Allianz Hungária Zrt. Ügyfeleinek, hogy a lehető leggyorsabban tudjanak biztosítást kötni illetve kárrendezést lebonyolítani.